Vem kan jag kontakta om belysningen i träden?

Den vackra belysningen i träden vid Kvarnbergsplan lös en dag. Nu är det mörkt igen. Det var ju sååå fint Tror att det var samma förra året. Så tråkigt hoppas det går att åtgärda.
Mvh Christin

Christin Berg

Kommentarer

  • Hej Christin !

    Tack för att du hör av dig med information om belysningen, och roligt att höra att du uppskattar den 👍 Jag har lagt in en felanmälan om den släckta belysningen till vår parkenhet.

    Önskar dig en fortsatt fin eftermiddag 🍂

    Med vänlig hälsning,
    AnnaCarin Servicecenter
  • Stoooootr taaaack 🥰 Idag fungerar belysningen igen. Sååå vackert👏🏻
    Christin Berg
  • Hej igen !

    Tack för att du hör av dig och skönt att höra att belysningen fungerar igen 👍

    Ha en fortsatt trevlig måndag ❄️

    Vänligen,
    AnnaCarin Servicecenter