Stockholm | Sociala medier

Utbildning för kundservice i sociala medier i Stockholm

mar 4
Time:
Välkommen på Kundos nya utbildning för kundservice i sociala medier i Stockholm den 4 mars!

Onsdag 4 mars, kl. 08.00 - 12.00

GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm

Boka in onsdagen den 4 mars i kalendern och delta på utbildningen som vi arrangerar tillsammans med Lena Leigert från Kreafon.

Att möta en kund i sociala medier är en konst! När röstläge och kroppsspråk saknas kan det lätt blir missförstånd. Vad är det viktigaste att tänka på vad gäller nöjda kunder? Vad svarar man på beska kommentarer och kränkande smileys? Och hur hanterar man gnällspikar och troll på bästa vis?

På utbildningen pratar vi om goda och mindre lyckade exempel, och du får träna på att formulera egna svar. Kursen ger dig konkreta metoder och checklistor att använda i ditt dagliga arbete. Allt för att göra dig trygg inför alla typer av textbaserade kundmöten i sociala medier.