STOCKHOLM | Utbildning

Kurs i kundservice i sociala medier

oct 1
Time:
Välkommen på Kundos nya utbildning för kundservice i sociala medier!

Tisdag 1 oktober, kl. 08.00 - 12.00

GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm

Boka in tisdagen den 1 oktober i kalendern och delta på utbildningen som vi arrangerar tillsammans med Lena Leigert från Kreafon.

Att möta en kund i sociala medier är en konst! När röstläge och kroppsspråk saknas kan det lätt blir missförstånd. Vad är det viktigaste att tänka på vad gäller nöjda kunder? Vad svarar man på beska kommentarer och kränkande smileys? Och hur hanterar man gnällspikar och troll på bästa vis?

På utbildningen pratar vi om goda och mindre lyckade exempel, och du får träna på att formulera egna svar. Kursen ger dig konkreta metoder och checklistor att använda i ditt dagliga arbete. Allt för att göra dig trygg inför alla typer av textbaserade kundmöten i sociala medier.

Agenda: Trender och verktyg på tre timmar

- Introduktion till sociala medier
- Tonalitet och tilltal – att uttrycka sig i skriven text
- När ska man svara – och vad?
- BUGA-metoden för missnöjda kunder
- BUS för gnällspikar och troll
- Goda exempel och fallgropar att undvika

Var och när?

När: Den 1 oktober 2019. Välkomna från kl. 07.45
Var: GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm

Pris & Anmälan

Utbildningen kostar 3 100 kronor per person. Om ni redan är kunder hos Kundo betalar ni istället bara 2 500 kronor per person.

- Sista anmälningsdag: 24 september
- Avanmälan ska göras till success@kundo.se

Viktigt att tänka på

Avanmälan sker senast 10 dagar innan utbildningen. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro debiteras hela avgiften.

Välkomna!

//Teamet på Kundo