Bygg ett utegym vid löparspåret

Hej!

Jag tycker att det vore trevligt med ett utegym i anslutning till löparspåret. Det är många andra kommuner som har byggt det! [Känslig info har tagits bort av kommunen]

/ Olof

Olof

Kommentarer

  • Hej Olof!

    Det finns inga planer på ett utegym i dagläget men det är en bra idé och jag skall ta upp den med ansvarig enhet.

    Eftersom alla kan se det du skriver i det här forumet tog jag bort ditt personnummer.

    Berit Andersson Stadsförvaltningen