Svårt att hitta er miljöpolicy på hemsidan

Hej!

Idag försökte jag hitta er miljömpolicy men efer 5 minuters surfande hittar inget. Man skulle tro att den ska finnas under rubriken "miljö" men icke... var ligger den?

Kalle Kula

Kommentarer

  • Hej Kalle!

    Tack så mycket, ja den har hamnat lite i skymundan och givetvis borde den finnas under miljö.I dagsläget finner du den under "Om kommunen" -> "Stadgar & policys"

    Berit Andersson Stadsförvaltningen