Bäst parkering i centrum?

Hej!

Jag tycker det är svårt att hitta parkering i centrum på helgerna. Var ställer jag bäst bilen?

Björn

Kommentarer

  • Hej Björn!

    Tack för din fråga. Det är mycket riktigt svårt att hitta parkering i stadskärnan under helgerna. Vi rekommenderar att du tar bussen hela vägen eller ställer bilen på någon av infartsparkeringarna som finns vid avfarterna mot Pyttemåla och Lillarp.

    Berit Andersson Stadsförvaltningen