Sophanteringen behöver förbättras - vad gör ni?

Hej! Jag tycker att sophanteringen inte har fungerat så bra på sistone... Vad gör ni åt det?

Emil Stenström

Kommentarer

  • Jag ser att du har väntat väldigt länge på ditt svar här Emil.

    Vi kan glatt meddela att kommunen satt in mer resurser för att hantera sophämtningen, vi har dessutom satt in stationer för källsortering i områdena. Vi hoppas att detta skall leda till förbättringar i kommunen och resten av landet.

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
  • Vad har ni för planer under 2018?
    Johan
  • Vi siktar på att utveckla vårt nuvarande arbete.
    Berit Andersson Stadsförvaltningen