Danskurser på Folketshus

Hej!

Jag är lite intresserad av att delta på danskurserna på folketshus, vilka dansstilar är det och kommer man få testa på flera eller är det en kurs per dansstil?

Hälsningar Anna
Tel. XXXXXXXX

Anna Bengtsson
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Vad roligt att du är intresserad, kurserna är planerade att starta den 7 januari 2015.

    Vi har både kurser i respektive dansstil (Tango, Bugg, Disco och Breakdance) men också en kurs där man får testa på olika danser.

    Här anmäler du dig till kursen: http://lillestad.se/folketshus/danskurser/

    Hälsningar Berit

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
  • Okej, tack för svaret!

    Men om jag bara vill testa Tango och Breakdance, måste jag boka in båda kurserna då? Jag kan redan bugg och disco.

    Anna Bengtsson
  • Du kan alltid anmäla dig till den blandade kursen och bara delta på de dansstilarna du är intresserad av men tänk på att priset blir detsamma som om du deltar på hela kursen.

    Annars får du gärna gå på både breakdance- och tangokursen. Här finner du schemat för de olika kurserna:

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
    Bästa svaret
  • Jag vill också delta! Jag vill bara gå på Tango men jag kan inte på tisdagar. Kommer ni ha några andra tillfällen också?

    Hasse
  • Hej Hasse,

    Det kommer inte att vara några andra tillfällen under vårterminen men sen under hösten så kommer det säkert att vara på andra dagar än tisdagar. Hoppas det passar dig bättre.

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
  • Tack för svaret, då får jag hålla tummarna!

    Hasse