Tillfällig omläggning av busslinjerna 3,11 & 21 i centrum

Hej!

Under perioden 1/1-31/3 kommer busslinjerna 3,11 & 21 att läggas om inne i centrum.

De stannar numera 200m längre ned på Storgatan än vanligt och trafikerar inte alls Pyttestigen utan trafikerar istället Minivägen.

Hoppas ni har förståelse för detta.

Vid frågor, välkomna att ställa dem här i forumet.

Sofie Nilsson Kommunikatör

Kommentarer

  • Hej!

    Här kommer en liten uppdatering för ombyggnaden. Som ni kanske märkt så har hela arbetet blivit försenat i samband med renoveringarna av Slussen.

    Vi jobbar allt vi kan för att förbättra och förenkla omläggningen. Har ni frågor så kan ni ställa dem här nedan.

    Varma hälsningar

    Berit Andersson Stadsförvaltningen