Vilken webbläsare fungerar bäst för Lillestad.se?

Vilken webbläsare är att föredra för att Lillestad.se skall fungera optimalt?

Lillestads kommun Kommunikationsavdelningen

Kommentarer

  • Vi har fått in många frågor om vilken webbläsare som är att föredra för lillestads hemsida.

    VI föreslår någon av de lite nyare och modernare webbläsarna Firefox och Chrome. För att ladda ner någon av dessa besök deras respektive hemsida. Firefox & Chrome.

    Annars funkar Lillestad.se också bra i internet explorer och safari som är standardwebbläsare på datorer.

    Lillestads kommun Kommunikationsavdelningen